Monday, April 6, 2009

hm - lasni dodatki

Tako mi je všeč ta roza-oranžna barva. Ker sem trenutno revna, sem si omislila samo hm-ove dodatke, da bom malo popestrila bež in bele cunjice :)

rožice za v lase - 2,9€
verižica - 2,9€
sponke - 1,9€
čisto popestri outfit ta barva. moram prilepiti kakšno kombinacijo :)

V hm-a sem sicer šla z namenom, da si kupim navadne elastike za lase in sponke. :) Ampak kaj, ko imajo tam vedno nekaj novega. Sicer pa ne razumem, kam izginejo v naši hiši elastike za lase. Kakšno leto nazaj sem kupila tri hm-ove paketke(30 elastik), sedaj sta pa v omari dve. Da o teh malih sponkah ne govorim. To kar izginejo. Potem pa hočeš pripeti nadležne lase, ki silijo na obraz, pa v omari ni ničesar. Sedaj sem par dni okoli hodila s sponko, ki je imela na sebi en otroški motiv, kupljena je bila pa cca 10 let nazaj na Brezjah :D